تعمیر واکی تاکی

تعمیر واکی تاکی

تعمیرات تخصصی انواع واکی تاکی

سابقه تعمیرات واکی تاکی مجاز در این مجموعه به اواسط دهه هفتاد باز می گردد. درآن سالها تنها برند واکی تاکی مجاز در بازار ایران مدل TR320 پاناسونیک بود. سرویس و تعمیرات این واکی تاکی محبوب جزو افتخارات این مجموعه محسوب می شود. واکی تاکی جنرال مدل35832 اولین واکی تاکی دهه هشتاد بود که 10 سال در بازار واکی تاکی مجاز یکه تازی کرد. در دهه 90 برندهای دیگر واکی تاکی مجاز به بازار عرضه شدند.
این مجموعه با اتکا به دانش فنی، بهترین تجهیزات کالیبراسیون رادیویی و کادر متخصص تعمیرات ، بالاترین سطح کیفیت سرویس، تعمیر و نگهداری تمامی مدل های واکی تاکی مجاز را در سطح کشور ارائه می دهد.
همکاری نزدیک و بهره گیری از قطعات اصلی و دانش فنی شرکت رایان ارتباط سانیا(تولید کننده واکی تاکی کاوش در اصفهان) و مراکز خدمات سایر برندهای واکی تاکی مجاز باعث شکل گیری بهترین مرکز خدمات ممکن در تعمیرات واکی تاکی مجاز شده است.
مدلهای واکی تاکی کاوش T816 و LPD328 در این مجموعه تعمیرات به روز و فوری دارند. سایر برندهای واکی تاکی مجاز مانند موتوکام، طنین، استارکام، موتو و پویا نیز در این مرکز خدمات کامل تعمیراتی دریافت می کنند.

در اینجا ایرادات، درخواست ها و توضیحات لازم جهت تعمیر را ذکر کنید.