نمایندگی تعمیر بیسیم کاوش و TB

مجموعه Tamir bisim تنها نماینده رسمی تعمیرات بیسیم واکی تاکی کاوش T816 در ایران است.
واکی تاکی کاوش T816 یکی از محبوبترین و کار آمدترین انواع واکی تاکی مجاز در بازار ایران است.دوام و عملکرد خوب این بیسیم در صنایع مختلف و پروژه های عمرانی طی 6 سال گذشته این واکی تاکی را به گزینه اول انتخاب توسط مدیران تصمیم گیر بدل کرده است.
واکی تاکی کاوش T816 با داشتن استاندارد IP53 برای کار در محیطهای کاری خشن و با آلودگی بالا بسیار مناسب است. طراحی بدنه ABS مقاوم آن به گونه ای است که ضربات عادی مانند زمین خوردن و سقوط از ارتفاع را بخوبی تحمل کرده و آسیبی به مدار داخلی آن وارد نمی شود.علیرغم استحکام بالای بدنه و مدار بیسیم کاوش دربرابر آسیبهای محیطی ، نیاز به تعمیرات هر دستگاه الکترونیکی امری اجتناب ناپذیر است.

مرکز خدمات رسمی کاوش و TB با 100 درصد ضمانت تعمیرات!

آگاهی کامل از تکنولوژی ساخت بیسیم کاوش T816 و برند T.B بواسطه همجواری با مرکز تولید این بیسیم در شهر اصفهان ، این مزیت را به کارشناسان تعمیر این مجموعه داده است که با شناخت دقیق از مدار و دسترسی به منابع فنی و طراحی این دستگاه ، هرگونه ایراد فنی ایجاد شده بروی بیسیم کاوش T816 را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نمایند. همجواری نمایندگی رسمی خدمات و مرکز تولید بیسیم کاوش در اصفهان این دلگرمی را به مشتریان می‌دهد که اساسا ً چیزی بعنوان بیسیم غیر قابل تعمیر وجود ندارد ! در هر شرایطی از آسیب دیدگی بدنه و مدار این نمایندگی توانایی تعمیر و یا در نهایت تعويض قطعات خراب را دارد. امکان تعويض کلیه قطعات بدنه ، آنتن ، مدار بیسیم ، شارژر و حتی تعویض رنگ قاب بدنه برای بیسیم کاوش T816 و بی‌سیم TB .LPD328 وجود دارد. در کنار تعمیرات فنی بیسیم کاوش T816 , بنا به درخواست مشتری می‌توان خدمات ویژه از قبیل ضد آب کردن بیسیم یا طراحی هندزفری های خاص ، کوتاه کردن آنتن برای مدل TB. LPD328 و البته تعویض قاب بیسیم به رنگ دلخواه مشتری را انجام داد.
این مجموعه علاوه بر دارا بودن نمایندگی رسمی خدمات بیسیم های کاوش و TB.LPD بدلیل همکاری با سایر مراکز خدمات واکی تاکی مجاز در سطح کشور بعنوان نمایندگی تعمیرات سایر برند های واکی تاکی مجاز نظیر موتوکام، صبا، طنین، استارکام، موتو، طیف و… نیز شناخته می‌شود.

تعمیر واکی تاکی کاوش و TB با ضمانت

تعمیرات و خدمات انجام شده توسط این مجموعه دارای ضمانت ۱۸۰ روزه بوده و کلیه واکی تاکی های تعمیر شده کد شناسه مجزا دریافت می‌کنند که باعث می‌شود سابقه تعمیرات هر دستگاه بی‌سیم برای‌ مراجعات بعدی حفظ شود.

قرارداد بازسازی و نگهداری بیسیم واکی تاکی

با توجه به افزایش قیمت خرید انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در چند سال اخیر ، مسلماً هزینه تعمیرات اصولی و حرفه‌ای این بیسیمها بسیار کمتر از خرید مجدد آنهاست.
در مواردی که تعداد زیادی بیسیم خراب از انواع مختلف واکی تاکی مجاز در شرکتها و سازمانها انباشته شده است، این مجموعه در قالب قرارداد بازسازی و نگهداری بیسیم های واکی تاکی مجاز می‌تواند نسبت به راه‌اندازی و تامین ناوگان واکی تاکی مورد نیاز سازمانها اقدام نماید. همانطور که قبلا ً گفته شد در بحث بازسازی و نوسازی انواع واکی تاکی، برای برند کاوش T816 و برند TB LPD328 هیچ گونه محدودیت فنی وجود ندارد و این ۲ مدل بیسیم واکی تاکی بصورت ۱۰۰ درصد و با کیفیت اولیه شرکت سازنده بازسازی می‌شوند.
سایر برندهای واکی تاکی مجاز نیز تا حدامکان و در صورت موجود بودن کلیه قطعات امکان بازسازی کامل دارند.

بیسیم واکی تاکی کاوش

تعمیر بیسیم کاوش

بیسیم واکی تاکی tb

تعمیر بیسیم TB

در اینجا ایرادات، درخواست ها و توضیحات لازم جهت تعمیر را ذکر کنید.