قیمت و خرید و فروش بیسیم واکی تاکی

خرید بیسیم واکی تاکی

مجموعه Tamirbisim با داشتن پروانه خرید و فروش تجهیزات ارتباطی بشماره 128-68 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی علاوه بر خدمات تعمیر انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز و انواع بیسیم سازمانی نسبت به فروش این بیسیم ها نیز اقدام مینماید. انواع بیسیم واکی تاکی مجاز از قبیل بیسیم واکی تاکی کاوش T816 ، بیسیم واکی تاکی TB.LPD 328 , بیسیم واکی تاکی MOTO R4، بیسیم واکی تاکی تاکی صبا K1 ، بیسیم واکی تاکی موتوکام مدلهای MC444 – MC555 – MC 666 ، بیسیم واکی تاکی استارکام پرو , بیسیم واکی تاکی طنین مدل‌های GP23 _ GP89 _ GP90 در حال حاضر برای فروش موجود میباشند.

خرید واکی تاکی کاوش T816 ; یک انتخاب عقلانی!!

در صفحه ی تعمیر بیسیم واکی تاکی کاوش T816 توضیحاتی داده شده است که باتوجه به امکانات بیسیم کاوش و قیمت نزدیک آن به سایر رقبا در بازار واکی تاکی های مجاز، خرید این بیسیم بصرفه ترین انتخاب است! مجموعه Tamirbisim با داشتن نمایندگی رسمی خدمات و فروش‌ واکی تاکی کاوش T816 در ایران ، این اطمینان را به مشتریان میدهد که بدون دغدغه و نگرانی بیسیم کاوش T816 را بعنوان یک سرمایه گذاری خرید کنند چون بواسطه خدمات نگهداری حرفه‌ای مجموعه Tamirbisim، بیسیم واکی تاکی کاوش از یک محصول با طول عمر مشخص چند ساله، به یک محصول با طول عمر بلند مدت تبدیل می‌شود.

بدون نیاز به مجوز!

یکی از مزایای استفاده از بیسیم های واکی تاکی مجاز عدم نیاز به مجوز خاص از مراجع قانونی است. در اکثر کشورهای دنیا شهروندان اجازه استفاده از بیسیمهای سازمانی و با پوشش رادیویی قوی را ندارند اما بیسیم های کم توان بدلیل مطابقت با استانداردهای رگولاتوری کشورها و پوشش رادیویی محدودی که دارند برای استفاده در محیطهای کاری ، خدماتی و تفریحی نیاز به مجوز نداشته و استفاده از آنها برای کلیه شهروندان آزاد است . در بعضی مدلهای بیسیم واکی تاکی مجاز کارت حمل بیسیم وجود دارد که البته بهمراه داشتن آن برای مصرف کننده بیسیم واجب و الزامی نیست اما برای اطمینان بیشتر و شفاف سازی هرچه بیشتر در مواجهه احتمالی با نیروهای امنیتی، مفید است.

و اما یک شبهه ! چرا تماس با واکی تاکی ؟

این سوالی است که افراد بسیاری در نگاه اول به مسئله ایجاد ارتباط صوتی بیسیم های واکی تاکی میپرسند و اینکه با گستری روزافزون شبکه های موبایل و پوشش سراسری آن و سادگی ایجاد ارتباط بین افراد در هرمکانی ، چه نیازی به استفاده از بیسیم واکی تاکی هست ؟
جواب این سوال در عرصه های کاری و خدماتی داده میشود . فرض کنید در یک کارخانه مشکل حفاظتی پیش آمده و میبایست بلافاصله با درب خروج و نگهبانی ارتباط برقرار کنید و یا هنگام بارگیری یک محموله تجاری نیاز دارید که مرتب با کنترل کننده جراثقال ارتباط داشته باشید و یا چند عضو یک گروه کوه نوردی مسیر را گم کرده اند و به اشتباه وارد یک شیب خطرناک شده اند و باید از خطر در پیش رو آگاه شوند. تماس گرفتن با موبایل حداقل حدود 15ثانیه زمان میگیرد . این در صورتی است که مخاطب در لحظه جواب دهد ، آنتن دهی شبکه موبایل در آن لحظات مشکلی نداشته باشد و البته گوشی مخاطب هم مشغول نباشد! در حالی که تماس گرفتن با بیسیم واکی تاکی بلافاصله و فقط با فشردن کلید PTT انجام میگیرد و مخاطب بدون استفاده از دست برای جواب دادن ،آن پیام مهم را میشنود و میتواند نسبت به موضوع واکنش سریع داشته باشد.
بخاطر داشتن همین سرعت عمل بالا ، نداشتن دردسر اخذ مجوز از ارگانهای ذیربط و ارزان بودن تکنولوژی ، واکی تاکی های مجاز روز بروز مقبولیت بیشتری پیدا کرده و در زمینه های کاری متفاوت و جدیدی از آنها استفاده میشود.

تعمیر بیسیم واکی تاکی

مجموعه Tamirbisim با اخذ مجوز رسمی فروش و تعمیر انواع بیسیم واکی تاکی مجاز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین اخذ نمایندگی رسمی خدمات تعمیر انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ، آمادگی دارد علاوه بر سرویس دهی به صنایع و اصناف، امکانات فوق العاده این مرکز تعمیراتی در بازسای و تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز و انواع بیسیم سازمانی را در اختیار سایر هموطنان در بقیه استانها نیز قرار دهد . جهت اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت تعمیرات و سطح توانایی این مجموعه خدماتی به بخش تعمیرات بیسیم سازمانی و تعمیرات بیسیم واکی تاکی مجاز سر بزنید. برای ثبت موارد تعمیری و هماهنگی ارسال آنها به تعمیرگاه در بخش (درخواست تعمیرات) که در تمامی صفحات سایت در دسترس میباشد، سفارش خود را ثبت کنید و یا نهایتا ً با شماره ۰۹۹۱۶۶۲۵۹۴۰ تماس‌ بگیرید.

در اینجا ایرادات، درخواست ها و توضیحات لازم جهت تعمیر را ذکر کنید.